ArseneJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPerubahan Teknologi Industri Industri

  • masa pelepasan:2024-04-20 09:15:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:509
  • Penerangan pantas:

    Arsene, dan semua peralatan boleh menyediakan ciri-ciri anti slip yang baik ke tahap tertentu dalam operasi dan aplikasi. Jemba

Kandungan artikel
dan semua peralatan boleh menyediakan ciri-ciri anti slip yang baik ke tahap tertentu dalam operasi dan aplikasi. Jembatan muatan tekan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya mencipta jembatan antara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Kendaraan pengangkutan seperti forklift elektrik boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan muatan mass a barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan muatan. Dengan cara itu, peranti boleh melepaskan butang valv balik semasa proses menurunkan, dengan itu mengurangkan berat peranti.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.

ArseneDengan menggunakan pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai kuasa, penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran.

Periksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.

SabirabadApabila mempertahankan, mempertahankan, dan membersihkan dalaman jambatan penerbangan hidraulik, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian dan mencegah objek-objek lain dan pegawai daripada bertentangan dengan tongkat sokongan! Janganlah kecelakaan kecelakaan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Tinggi platform muatan dan muatan jambatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Fabrik jembatan pengangkutan profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Apabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan, memuatkan dan memuatkan mengikut muatan bernilai, dan jangan terlalu berat. Jika berat berlebihan berlaku, ia akan membuat sistem hidraulik berjuang semasa proses angkat, dan bahkan menyebabkan deformasi tubuh silinder hidraulik, yang menyebabkan ruang dan lekasan minyak keluar. Ini memerlukan mencari pembuat profesional untuk penyelamatan, seperti Mesin Shanghai Niuli. Jika deformasi adalah berat, satu- satunya pilihan adalah untuk menggantikannya dengan satu yang baru.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.


ArseneJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPerubahan Teknologi Industri Industri



The service life of hydraulic boarding bridges is also related to the quality of the equipment itself. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. Jika masalah kualiti dan kemalangan berlaku, ia tidak hanya akan menyebabkan kehilangan pekerja dan harta benda, tetapi juga menunda masa penghantaran, menyebabkan kehilangan langsung atau tidak langsung yang tidak dapat diukur. Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Jadi apa sifat jambatan boarding yang boleh digunakan secara luas di pusat belanja? Plat lap jambatan pengangkutan tetap disambung ke saluran menggunakan selang panjang penuh, dengan kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik. Pilih komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan penyegelan sistem hidraulik yang baik. Kacang pam hidraulik yang diimport memastikan operasi stabil dan hidup perkhidmatan panjang; Pemilihan countertop kuasa tinggi; " U& " Perrancangan sinar memastikan bahawa tabung tidak membentuk di bawah muatan tinggi. A specialized product manufacturing enterprise that integrates research and development,ArseneJembatan pengangkutan profesional, as well as service. Long term professional boarding bridge factory

Pada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betul

jumlah kosSetelah membuat keputusan, perlukan keberanian yang cukup dan pengawasan yang berhati-hati untuk mencegah batu-batu memotong ban, merosakkan kereta api, atau jatuh ke dalam lubang yang dalam. Apa yang harus saya lakukan jika tiba-tiba saya melihat pejalan kaki di jalan di belakang kereta dengan kelajuan cepat? Gripping the steering wheel and stepping on the dead brake, or quickly judging the static state of pedestrians, mereka perlu diselesaikan secara tepat masa. Jika mereka tidak dapat diselesaikan oleh individu, mereka boleh mengatur pegawai perbaikan dari pembuat untuk menanganinya. Ini berkaitan dengan keselamatan peribadi dan kehilangan harta. Dalam industri gudang hari ini, jembatan naik hidraulik tetap telah menjadi alat pemuatan dan lepaskan penting. Oleh itu, operasi dan penggunaan jembatan naik telah menjadi semakin penting, dan penyelenggaran dan penyelenggaran normal akan meningkatkan jangka hidup jembatan naik hidraulik. Jadi apa yang perlu diperhatikan apabila beroperasi dan menggunakan jembatan boarding hidraulik? Saya ingin memberikan perkenalan terperinci (xiá ng xì) berharap untuk membantu pelanggan dan rakan-rakan kami.

Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan untuk forklift yang ditetapkan dalam platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja direka sebagai kerangka. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi. The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.


ArseneJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPerubahan Teknologi Industri Industri



Mengapa? Jembatan pengangkutan terkandung: Jembatan pengangkutan terkandung, seperti yang dikatakan nama, merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan pengangkutan terpasang adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat.

Jabatan jualanKerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Jaga-jaga untuk penggunaan selamat jambatan penerbangan hidraulik tetap Apabila mengendalikan mesin,ArseneJenis tetap hidraulik paksi yang diletak, diperlukan untuk mengendalikannya dengan cara yang selamat. Persekutuan yang tidak keluarga tidak sepatutnya melakukannya. Semasa operasi, jangan berdiri di sekeliling. Pastikan untuk membawa muatan mengikut muatan bernilai, dan jangan terlalu muat atau menyimpang. muatan bernilai jambatan naik hidraulik tetap yang dinyatakan oleh pembuat ialah berat jumlah barang yang dimuatkan dan forklift, bukan berat barang sahaja. Ini adalah sesuatu yang pelanggan dan rakan-rakan patut tahu. Jika ada pecahan atau deformasi jambatan naik, sila jangan gunakannya untuk menghindari kemalangan serius. Jembatan pengangkutan adalah terutamanya peranti bantuan untuk memuatkan dan membuang barang, yang meningkatkan kuasa muatan dan membuang (merujuk kepada jumlah kerja yang dilakukan oleh objek dalam unit masa), dan adalah sesuatu yang syarikat logistik (syarikat) tidak boleh lakukan kurang. Jika kuasa operasi jembatan pengangkutan (zuò yì) adalah kekal, tiada masalah boleh muncul semasa operasi. Mungkin masalah boleh diselesaikan secara tepat masa. Mengenai penyebab masalah sistem hidraulik jambatan pengangkutan, Ia berguna bagi kita menggunakan jambatan boarding dengan betul dan menyediakan tugas rumah

Kekuatan bolt; Periksa sistem hidraulik; Periksa keadaan ban, paksi,ArseneJembatan pengangkutan bekas, dll. Jika ada perbezaan, maka hendaklah kamu beralasan. Untuk orang-orang yang tidak dapat diperlakukan, laporkan kepada pasukan mekanik dan elektrik untuk perbaikan, dan gunakan industri jambatan naik. Jika tidak, industri jambatan naik dilarang menggunakan sokongan anti slip pada hujung dua roda jambatan naik untuk menghalang jambatan naik bergerak; Jembatan penerbangan sedikit lebih tinggi dari platform bawah kenderaan disebabkan pergerakan manual hidraulik. Kembalikan kenderaan ke jambatan naik, yang dianggap sebagai jambatan naik langsung, sehingga ruang sambungan di kepala jambatan naik boleh ditempatkan di platform bawah kenderaan dan kemudian brek. Brek hidraulik digunakan untuk menekan jambatan papan ke atas platform bawah kenderaan. Jika jambatan pengangkutan tidak bersandar di bawah bagasi, ia boleh dibuat dari plat besi yang tidak stainless. Masukkan besi di jambatan papan langsung ke dalam klip dan selamatkannya.

ArseneJembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.

Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan untuk forklift yang ditetapkan dalam platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja direka sebagai kerangka. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi. The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.


KongoMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat ArseneJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPerubahan Teknologi Industri Industri memberi anda ArseneJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPerubahan Teknologi Industri Industri oleh syarikat kami, perkhidmatan ArseneJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPerubahan Teknologi Industri Industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ArseneJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPerubahan Teknologi Industri Industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ArseneJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPerubahan Teknologi Industri Industri. ArseneJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPerubahan Teknologi Industri Industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ArseneJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPerubahan Teknologi Industri Industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!