NymburkPengubah kuasa 20kVTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

  • masa pelepasan:2022-11-23 21:15:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:532
  • Penerangan pantas:

    Nymburk, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering memadam pemindah filem biru Fushi di per

Kandungan artikel
kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, tujuan rawatan boleh dicapai.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

NymburkBagaimana memilih pengubah jenis kering

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

GibraltarianBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, iaitu ruang izolasi.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa


NymburkPengubah kuasa 20kVTerobosan baru dalam teknologi kecekapan



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,NymburkPembuat pengubah minyak terjun,

Transformer

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Jabatan KewanganSudah tentu,NymburkPengubah kuasa 2000 KVA, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


NymburkPengubah kuasa 20kVTerobosan baru dalam teknologi kecekapan



Pembuat pengubah kuasa

konsumJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Pertama-tama,NymburkTransformer tenggelam minyak S13, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

NymburkDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

KongoMaklumat produk lain
  • DuisburgPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaIndustri ini membentuk imej baru peradaban

    DuisburgPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaIndustri ini membentuk imej baru peradaban

  • DuisburgPangkalan platform meningkatSuhu tinggi dan tekanan tinggi

    DuisburgPangkalan platform meningkatSuhu tinggi dan tekanan tinggi

  • Costa ricaIsolasi pengubah kuasaBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

    Costa ricaIsolasi pengubah kuasaBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

  • FortalezaPlatform angkat hidraulik 3-meterBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

    FortalezaPlatform angkat hidraulik 3-meterBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

  • FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama

    FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama

  • IrelandJembatan boarding platform tetapBidang mana yang boleh digunakan

    IrelandJembatan boarding platform tetapBidang mana yang boleh digunakan

  • IrelandPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApakah parameter keanjalan

    IrelandPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApakah parameter keanjalan

  • IrelandPembuat flipper automatikProspek yang baik untuk keperluan permohonan

    IrelandPembuat flipper automatikProspek yang baik untuk keperluan permohonan

  • segera:Peringatan: Maklumat NymburkPengubah kuasa 20kVTerobosan baru dalam teknologi kecekapan memberi anda NymburkPengubah kuasa 20kVTerobosan baru dalam teknologi kecekapan oleh syarikat kami, perkhidmatan NymburkPengubah kuasa 20kVTerobosan baru dalam teknologi kecekapan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NymburkPengubah kuasa 20kVTerobosan baru dalam teknologi kecekapan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NymburkPengubah kuasa 20kVTerobosan baru dalam teknologi kecekapan. NymburkPengubah kuasa 20kVTerobosan baru dalam teknologi kecekapan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NymburkPengubah kuasa 20kVTerobosan baru dalam teknologi kecekapan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!