Aqua VivaParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVALangkah-langkah yang harus diambil sema

  • masa pelepasan:2022-11-15 17:15:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:274
  • Penerangan pantas:

    Aqua Viva, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diis

Kandungan artikel
disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Aqua VivaApabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

DobeleFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!


Aqua VivaParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVALangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja



Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan,Aqua VivaProspek pengubah kuasa, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Persekitaran pemeriksaanPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Syarikat pengubah jenis kering

Berapa banyak pengubah kuasa


Aqua VivaParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVALangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Fokus pada PembangunanDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak,Aqua VivaBerapa banyak pengubah ujian kering, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Selepas mengambil sampel, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

KongoMaklumat produk lain
  • SolingenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriApakah ciri-ciri pengeluaran

    SolingenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriApakah ciri-ciri pengeluaran

  • SolingenPlatform mengangkat alis aluminium bergerakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategor

    SolingenPlatform mengangkat alis aluminium bergerakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategor

  • ChacaritaKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakAplikasi produk yang

    ChacaritaKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakAplikasi produk yang

  • NorfolkPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapCiri kerja dan faktor risiko

    NorfolkPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapCiri kerja dan faktor risiko

  • NorfolkTekanan hidraulik paksi boarding tetapPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan

    NorfolkTekanan hidraulik paksi boarding tetapPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan

  • WarsawJembatan naik hidraulik tetapBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

    WarsawJembatan naik hidraulik tetapBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

  • WarsawPlatform penangkapan hidraulik traktifPengantarabangsaan industri

    WarsawPlatform penangkapan hidraulik traktifPengantarabangsaan industri

  • WarsawPlatform mengangkat alis aluminium bergerakBerorientasikan pelanggan

    WarsawPlatform mengangkat alis aluminium bergerakBerorientasikan pelanggan

  • segera:Peringatan: Maklumat Aqua VivaParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVALangkah-langkah yang harus diambil sema memberi anda Aqua VivaParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVALangkah-langkah yang harus diambil sema oleh syarikat kami, perkhidmatan Aqua VivaParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVALangkah-langkah yang harus diambil sema dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Aqua VivaParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVALangkah-langkah yang harus diambil sema, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Aqua VivaParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVALangkah-langkah yang harus diambil sema. Aqua VivaParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVALangkah-langkah yang harus diambil sema di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Aqua VivaParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVALangkah-langkah yang harus diambil sema, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!