EsquintlaMaterial pengisihan pengubah jenis keringFaktor utama pembelian industri

  • masa pelepasan:2022-10-27 22:06:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:272
  • Penerangan pantas:

    Esquintla,Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis keri

Kandungan artikel

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

EsquintlaPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar,EsquintlaPengubah jenis kotak 800, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China,EsquintlaKeuntungan pengubah tenggelam minyak, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB,EsquintlaWhat is the price of 1000 KVA transformer, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


EsquintlaMaterial pengisihan pengubah jenis keringFaktor utama pembelian industri



Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Pasukan pengubah kuasa

penjualApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Dry type transformer factory

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.


EsquintlaMaterial pengisihan pengubah jenis keringFaktor utama pembelian industri



Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

standar kualitiApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Dry type transformer factory

EsquintlaDengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

KongoMaklumat produk lain
  • CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

    CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

  • CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

    CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

  • Bahan kayuHow much is the 2000 box transformerKeperluan untuk penyelenggaraan

    Bahan kayuHow much is the 2000 box transformerKeperluan untuk penyelenggaraan

  • BrunswickPlatform angkat hidraulikApakah hak penjagaan itu

    BrunswickPlatform angkat hidraulikApakah hak penjagaan itu

  • BrunswickJembatan penghalang bergerakBagaimana syarikat menyelamatkan diri

    BrunswickJembatan penghalang bergerakBagaimana syarikat menyelamatkan diri

  • TorinoJembatan boarding forklift bekasLihat lagi

    TorinoJembatan boarding forklift bekasLihat lagi

  • TorinoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriMenjalankan latihan kemahiran industri beri

    TorinoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriMenjalankan latihan kemahiran industri beri

  • TorinoMesin pembukaan hidraulik bergerakRisiko kualiti

    TorinoMesin pembukaan hidraulik bergerakRisiko kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat EsquintlaMaterial pengisihan pengubah jenis keringFaktor utama pembelian industri memberi anda EsquintlaMaterial pengisihan pengubah jenis keringFaktor utama pembelian industri oleh syarikat kami, perkhidmatan EsquintlaMaterial pengisihan pengubah jenis keringFaktor utama pembelian industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EsquintlaMaterial pengisihan pengubah jenis keringFaktor utama pembelian industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EsquintlaMaterial pengisihan pengubah jenis keringFaktor utama pembelian industri. EsquintlaMaterial pengisihan pengubah jenis keringFaktor utama pembelian industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EsquintlaMaterial pengisihan pengubah jenis keringFaktor utama pembelian industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!