KolonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVABeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk

  • masa pelepasan:2022-10-24 15:44:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:666
  • Penerangan pantas:

    Kolon,Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis keri

Kandungan artikel

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

KolonPeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Fort WorthIf the above provisions are not met dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,KolonKontrak penyelamatan pengubah kuasa, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai,KolonBerapa banyak pengubah jenis kering 2500, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Operasi pengubah tenggelam minyak


KolonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVABeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk



Mod wayar pengubah jenis kering:

Pembuat Transformer

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

pengurusanKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.


KolonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVABeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk



Syarikat pengubah jenis kering

Pengurusan kualitiSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

KolonSegel kebocoran minyak

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi,KolonSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis kering, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

KongoMaklumat produk lain
  • Daerah HaldimandHarga pengubah kuasa 1600KVAApa prestasi dan kelebihan produk

    Daerah HaldimandHarga pengubah kuasa 1600KVAApa prestasi dan kelebihan produk

  • TimminsHarga pengubah kuasa 1600KVAPerkadaran varieti sinergistik

    TimminsHarga pengubah kuasa 1600KVAPerkadaran varieti sinergistik

  • CharlottetownHarga pengubah kuasa 200KVAPengurusan ujian kebolehtelapan

    CharlottetownHarga pengubah kuasa 200KVAPengurusan ujian kebolehtelapan

  • RimouskiHarga pengubah kuasa 500KVAPasaran komoditi mempunyai kesan yang lebih besar

    RimouskiHarga pengubah kuasa 500KVAPasaran komoditi mempunyai kesan yang lebih besar

  • Grande PrairieHarga pengubah kuasa: 1000KVAApakah pesanan sosial industri

    Grande PrairieHarga pengubah kuasa: 1000KVAApakah pesanan sosial industri

  • Salaberry-de-ValleyfieldHarga pengubah terbenam minyakCiri industri

    Salaberry-de-ValleyfieldHarga pengubah terbenam minyakCiri industri

  • PentictonHarga pengubah terbenam minyakAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

    PentictonHarga pengubah terbenam minyakAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

  • ThomasHarga pengubah tiga fasaMengapa kadar faedah terus meningkat

    ThomasHarga pengubah tiga fasaMengapa kadar faedah terus meningkat

  • segera:Peringatan: Maklumat KolonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVABeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk memberi anda KolonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVABeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk oleh syarikat kami, perkhidmatan KolonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVABeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KolonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVABeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KolonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVABeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk. KolonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVABeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KolonBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVABeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!