TimminsSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTeknik perlin

  • masa pelepasan:2022-10-24 10:18:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:376
  • Penerangan pantas:

    Timmins,Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah

Kandungan artikel

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan salji, angin dan pasir.

TimminsDi atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

PortosikV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Pada pengurusan muatan:

Pada pengurusan muatan:


TimminsSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTeknik perlindungan permukaan



konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

bekalanPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,TimminsScb10 dry type transformer, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi,TimminsPengubah ujian jenis kering 10kV, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


TimminsSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTeknik perlindungan permukaan



Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, inti besi menyebabkan vortex besar penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, yang menyebabkan panas, suhu meningkat,TimminsTransformer kuasa S13-m-200, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Pasar pengubah dalaman lambat

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

TimminsApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

KongoMaklumat produk lain
  • CannesChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingApa ciri utama

    CannesChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingApa ciri utama

  • CannesAxle Co., Ltd.Perkembangan dalam industri kimia

    CannesAxle Co., Ltd.Perkembangan dalam industri kimia

  • KoninTekanan hidraulik paksi naik bimbitSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu

    KoninTekanan hidraulik paksi naik bimbitSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu

  • KoninPlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis

    KoninPlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis

  • KoninLift bender tahapMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan dan praktikal dengan pantas

    KoninLift bender tahapMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan dan praktikal dengan pantas

  • Gualai guaichiuPengubah peralatan elektrikBagaimana menyelesaikan masalah biasa?

    Gualai guaichiuPengubah peralatan elektrikBagaimana menyelesaikan masalah biasa?

  • TielEksperimen platform angkat hidraulikApa komponen yang termasuk dalam pesanan

    TielEksperimen platform angkat hidraulikApa komponen yang termasuk dalam pesanan

  • TielBeli jambatan boarding hidraulikKeperluan untuk bahan kajian

    TielBeli jambatan boarding hidraulikKeperluan untuk bahan kajian

  • segera:Peringatan: Maklumat TimminsSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTeknik perlin memberi anda TimminsSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTeknik perlin oleh syarikat kami, perkhidmatan TimminsSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTeknik perlin dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TimminsSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTeknik perlin, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TimminsSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTeknik perlin. TimminsSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTeknik perlin di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TimminsSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTeknik perlin, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!